piątek, 4 maja 2012

samotna


format A-5

7 komentarzy:

  1. Rogaś z Doliny Roztoki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest Rogaś tylko moja ulubiona sareneczka. Ja już ją znam bo widziałam ją dosyć dawno temu.
    Oczywiście o ile autorka pozwoli możemy ją Rogaś nazywać:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. ;))) to sarenka - kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MM od razu mi powiedział, że to nie jest ON,
    ale podobno sztuka jest dla odbiorcy,
    dla mnie nawet bez różków to jest Rogaś ;0)
    pierwsze skojarzenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężczyźni chyba łatwiej rozpoznają płeć ;)))

      Usuń
  5. Jaka cudna! Ona jest moja,pestkowa, podchodzi pod moj dom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Pesteczko :)... masz szczęście, że nawiedzają Cię takie cuda natury :)

      Usuń

Nie wszystko jest tym, czym się wydaje ...

        Malarstwo akwarelowe jest najtrudniejszą i najmniej przewidywalną spośród wszystkich technik malarskich. Jednak od wieków ma wiernyc...