czwartek, 22 marca 2012

ulotność bytu ...

grafika niedostępna, A-4


format A-3

7 komentarzy:

  1. Grafiki są fascynujące, można na nie patrzeć i patrzeć i widzieć coraz to inne szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, że tak je odbierasz :) buziaki :)

      Usuń
  2. "Dmuchawce" są ulubioną moją grafiką w Waszej Galerii :)
    Intrygująca jest ta technika "własna", dająca takie efektowne rezultaty...
    i, tak jak Annasz napisała, odkrywanie kolejnych szczegółów przyciąga i nie pozwala TU nie wracać (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście "Dmuchawce" to moja nazwa "własna" pierwszej grafiki w "Moje ulubione..." :)

      Usuń
  3. Wiele osób pokochało "Dmuchawce", mieszkają teraz u bardzo miłej osoby i mam nadzieję, ze nadal cieszą jej oczy. Wiele moich prac jest w innych domach, to wielka przyjemność móc się dzielić chwilką radości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :)
    Dopiero kilka dni temu zauważyłam w dmuchawcach Kota!
    Można oglądać te grafiki i oglądać i zawsze zobaczyć coś nowego. A to spostrzeżenie ułatwiło mi obejrzenie innych dmuchawców - w starszej galerii - wśród których siedzi sobie czarny Kot :)

    OdpowiedzUsuń

Nie wszystko jest tym, czym się wydaje ...

        Malarstwo akwarelowe jest najtrudniejszą i najmniej przewidywalną spośród wszystkich technik malarskich. Jednak od wieków ma wiernyc...